photobyadelerosen

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Ett måste

Av Adele Rosén - 28 juni 2014 16:20

Hallå ! En hel dag bänkad framför ipaden och rå kollar på världens bästa serie. One Tree Hill. Åh Gud den är så sjukt bra att man inte får nog av att kolla på den 24/7.
För dig som gillar romantik och drama är den serien perfekt för just dig.

Några om mina favoriter är dem här.

One tree Hill då som handlar om livet. Innehåller mycket kärlek och det händer saker hela tiden

Glee, som är en sjukt bra serie och som är värld att se. Dem går på en vanlig skola men dem har en speciell grupp som kallas GLEE! Det är en dans och sång grupp. Men vilket går först? KILLAR? SHERLEEDING? Eller AMERIKANSK FOTBOLL?

En så sjukt bra men sorglig film. Handlar om en tjej som har cancer. Mamman försöker prioritera alla barnen lika mycket men har man ett barn som har cancer så prioriteras det först enligt mamman. Vad tycker dem andra barnen? Värd att se till 1000

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adele Rosén - 13 juli 2014 01:29

Ny blogg på nattstad ! Mycket fräschare design och mycket bättre där ! Förlåt för er som nu har blogg här och gillar det men man har sin egen smak typ ;) så ah men kolla gärna in den www.nattstad.se/Adelerosen Följ mig på instagram - adeleros...

Av Adele Rosén - 8 juli 2014 20:01

Ute och sprungit idag igen ! Det är en sjuk känsla! Sååå jobbigt , men ändå sååå härligt på samma gång ! Ska ta navel piersing efter sommar lovet! Eller vet inte riktigt om direkt efter, men har ett litet schema! 100 gånger ska det tränas innan jag...

Av Adele Rosén - 7 juli 2014 00:57

Åh va härlig dag asså ! En dag vid havet med bästavännerna! Myyys! Vi körde en yolo och ba tog en random båt som gick och gick av på sista stationen! Var kom vi ? Jo brännö! " DET VAR DANS PÅ BRÄNNÖBRYGGA" nån som har hört den? Inte så konstigt om ...

Av Adele Rosén - 7 juli 2014 00:24

Av Adele Rosén - 5 juli 2014 00:30

Tjena tjena ! Herregud , silken bra vecka asså ! Partille cup och att hänga i stan är ju på topp hah ! Hela veckan har jag bara varit med vänner och varit på Liseberg/ Partille cup! Sjukt med killar finns det ju. Några utländska kom fram och v...

Presentation


Yes, Adele här då. Jag lirar fotboll med Landvetter IF - f00 med sjukt härliga tjejer. I min blogg kommer ni att få se mycket foto, träning och vad som händer på min fritid. Hoppas ni kommer trivas :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards